HTML

lengyelbalazs

Friss topikok

  • lakerzso: most én is ültettem lencsé sárgaborsót majd kiderül hogy mijen és majd le irom (2013.04.29. 11:28) 20.
  • lengyelbalazs: @edaniel: oké oké. D. pont, a lejtő alján az egyenes és a lejtő találkozásánál a meredekebb oldal... (2012.04.12. 14:32) 102.
  • lengyelbalazs: @Benjamin26: -ez a bajom nekem is. képlet alapján tényleg nem kellene változnia, de ez akkor nem ... (2012.02.20. 07:49) 100. jubileum avagy a centenárium
  • lengyelbalazs: és abban folyékony állapotban van? (2008.03.24. 21:27) 98.

Linkblog

95.

2007.11.12. 20:59 lengyelbalazs

 

2007. 11. 12

 

Sajnos kicsit későn jelentkezem, de egyéb irányú elfoglaltságaim miatt megértést kérek.

 

Minap ing vásárlásra adtam a fejem, ami keserves gondolatra ébresztett. Kíváncsi lennék, hogy ki és mennyi pénzért gombolgatja be az eladni kívánt ingeket, mielőtt berakják a zacskóba. Hát nem, tartozik a legjobb melók közé. Nem irigylem. Szerintem a gyerekmunka itt kezdődik. Ja és az inghez adnak, pici nylon zacskóba csomagolt két pótgombot. Ezeket a munkákat tuti nem gépek csinálják. És egész nap ezt csinálni, az nem semmi. És hogy futhat az emberke neki a következő napnak? De gondolom, mindenki tud hasonló álom melót.

Egy cimborám esténként gyógyszeres dobozokat hajtogatott darabját nyolc forintért. Reggel vitte ládákba a gyárba és hozta a lapra kivágott hajtogatni valót. Már csak Örkény hiányzik.

Én meg voltam lapbehúzó. Az se semmi. Éjszakás műszakban este nyolctól reggel hatig egy heti újságba kellett beletenni az ingyenes mellékletét a nyomdában. Na az se semmi. Bagózni nem lehetett, mert papírgyár, beszélgetni nem lehetett, mert a nyomdagépek iszonyú hangosak, és fülvédőben kellett dolgozni. Ja és darabja volt 50 fillér. De a legjobb, hogy mindezt minden ujjadon gumiujjban, mert a papír szétvágja a kezed.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdes-felelek.blog.hu/api/trackback/id/tr18227050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása