HTML

lengyelbalazs

Friss topikok

  • lakerzso: most én is ültettem lencsé sárgaborsót majd kiderül hogy mijen és majd le irom (2013.04.29. 11:28) 20.
  • lengyelbalazs: @edaniel: oké oké. D. pont, a lejtő alján az egyenes és a lejtő találkozásánál a meredekebb oldal... (2012.04.12. 14:32) 102.
  • lengyelbalazs: @Benjamin26: -ez a bajom nekem is. képlet alapján tényleg nem kellene változnia, de ez akkor nem ... (2012.02.20. 07:49) 100. jubileum avagy a centenárium
  • lengyelbalazs: és abban folyékony állapotban van? (2008.03.24. 21:27) 98.

Linkblog

82.

2007.08.14. 19:50 lengyelbalazs

 

2007. 08. 14

 

Ha én biztosítónál dolgoznék, biztos megcsináltatnám a Prielle - Budafoki út kereszteződését. Szólnék a többi biztosítónak, hogy a piaci részesedések arányában dobjuk össze a pénzt, az átalakításra, hogy ne legyen balesetveszélyes. Amennyit ott biztosításra költöttek, már simán megtérült volna. Ha távlatokban nézzük, akkor érdeke a biztosítónak az ilyen kereszteződések megszüntetése. Minél kevesebb baleset annál több marad a zsebükben. A lakosság meg egyszerűen odalenne értük.

Ezen kívül van még egy nagy előnye a biztosítóknak. Egy olyan nyilvántartásuk van, amivel nagyon sokat lehetne segíteni a közlekedésnek. De egy dologban biztos vagyok, ezt soha senki nem figyeli. Pedig az állam helyében hoznék egy olyan rendeletet, hogy ezt az információt köteles az erre létrehozott csapattal megosztani. Gondoljatok csak bele. Benne van az összes baleset, összes résztvevővel, hibással, vétlennel, leírással. Gondolom a rendőrségnek is van valamiféle listája, de szerintem semmire nem használják. És még valami, sok olyan baleset is van, amihez nem hívnak rendőröket. Szóval kész haszon lenne, mert ezt már korábban is írtam, szerintem semmiféle kapcsolat sincs a közlekedésfelügyeletek és a rendőrség, statisztikai hivatal között. Vagy ha van, akkor az nem működik.

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdes-felelek.blog.hu/api/trackback/id/tr32140051

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Download site 2019.05.03. 17:19:15

baron davis kate hudson dating - Writing a letter to get readmitted to nursing prog

Trackback: Download site 2019.05.03. 15:35:14

Youthful Skin - vorstepave on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása